Välkommen helg!

Efter veckans första rejälä konditionspass. 30 min powerwalk följt av 20 min löpning, kändes som att jag hade massor av energi även om jag inte springer särskilt regelbundet

Skönt med helg! Vi var tidigt i farten som vanligt denna lördag. Mat- & tulpanhandling på Ica Maxi. Älskar att ha en vas med fräscha blommor framme på helgerna när man hinner njuta av det extra mycket. Därefter har vi äntligen köpt en cykelbarnstol så vi kan cykla den lilla sträckan till dagis istället för att promenera. Vilket också innebär en rejäl dos av vardagsmotion genom cykling till jobbet (ca 1 mil enkel väg) istället för att trängas på tunnelbanan.

Vi har redan en cykelvagn egentligen, men jag tycker den är lite väl klumpig att använda bara för den lilla dagissträckan. Så imorgon blir det premiär! Hoppas att Valter gillar det!

Nu har vi landat för besök hemma hos min pappa. Medan R byter till sommardäck på bilen har jag varit på en sömn- & joggingrunda med Valter i vagnen. Han ligger fortfarande och sussar sött ute i vagnen, och jag njuter av en kopp kaffe ute i solskenet. En extra bra lördag idag känner jag!