Söndagsmys

Vårt Söndagsgodis...

Det har blivit mycket hemmatid denna helg för den lilla har varit sjuk och febrig.

Mycket kramar och teletubbies i soffan, och hemma har vi också fått ovanligt mycket gjort! Städ, och undanplockning av julen framförallt (bättre sent än aldrig!).

Jag unnade mig en liten träningspaus på Sats. Har fått lite mersmak för löpning igen, vilket glädjer mig! Det är ju inte alltid jag lyckas tajma en cykelklass.
4 tappra kilometer blev det med rätt så pigga ben (vilket är bra för mig som har sprungit typ tre gånger det senaste halvåret).

Nu blir det söndagsmys med festliga rester för hela familjen. Den ser ni ovan med bland annat en gudomlig tryffelsalami från Ica maxis chark. Den brukar falla till och med Valter i smaken, men jag misstänker att det bara blir nyponsoppa och välling för den här lilla sjuklingen.

#1 - - Karin:

Roligt att du blogg igen!:)
Hoppas hon kryar på sig snabbt! Här har vi nyligen varit hemma 10 dagar med storebror, mycket skit som går nu...