Guldkant

+ kaffetermos + ost&skink smörgås

En kaffepaus med ovan utsikt är verkligen sådant som ger guldkant i tillvaron när man är föräldraledig.


Efter de senaste veckornas gråa väder har jag haft stenkoll på väderprognoserna denna vecka. Så här soligt ser det inte ut att fortsätta vara framöver så jag är glad över att jag har förvaltat dagen rätt! En lång promenad längs vattnet vid huvudsta strand, och en fikastund på bryggor gjorde verkligen min dag. Tänk vad lycklig man kan bli av lite solstrålar!

Min långa utestund innebär dock att jag inte får mycket plockat här hemma denna dag, men det var det värt. Skrutten har sovit ett riktigt långpass där ute, så nu blir det amning, baljbad för lilla fröken och förhoppningsvis mamma-mage-pass och lite styrka innan vi ska bege oss till förskolan! 

Dagarna går alldeles för snabbt tycker jag!