Långhelg och träningstankar

Första test av Sats onlinetraining = bootyliscious.

En sån där vecka som flög iväg igen! Men faktiskt lite långsammare för jag har haft tre dagars helg eftersom dagis hade stängt i fredags. Det ger så mycket att få en extra dags ledighet i anslutning till helgen! Det känns som att man verkligen hinner känna att det finns "ett liv bortanför ekorrhjulet också".

Vi har varit ute och lekt i flera dagar på rad nu, och valter är sitt pigga vanliga jag efter en jobbig influensa!
I morse firade vi med lite scones till frukost och jag sitter och reflekterar över träningsveckan som varit. En av de bästa på väldigt länge faktiskt, för jag har hunnit träna enligt mitt favorit-upplägg, som sällan hinns med en vanlig vecka. Både cykling, löpning, yoga och styrketräning. Jag avslutade precis träningsveckan med styrka för ben/rumpa/core i form av "Bootyliscious" i vardagsrummet. Tacka vet ja Sats för online training! Vilken grym grej! Blev verkligen positivt överraskad över konceptet, för jag har aldrig funnit hemmaträning särskilt inspirerande. Ser fram emot att testa fler online-pass!

Denna söndag är jag faktiskt både utvilad och uppladdad inför kommande veckan som jag vet blir rätt intensiv jobb-mässigt. En härlig känsla som faktiskt inte finns där varje söndag!
#1 - - Karin:

Vad härligt de låter!
Fy för influensa. Misstänker att det var det som vår kille också hade för några veckor sedan. Gav liksom aldrig med sig. Vad hade han för symptom?
Kram och roligt att du bloggar igen:)

Svar: Han hade hög feber i nästan en vecka och superjobbig hosta. Trodde han hade lunginflammation ett tag men det vände till slut. Lite hosta har han fortfarande kvar, så det vill inte riktigt släppa. Förstod att lilla oliven var sjuk ännu längre! Vad skönt för er att semlan tycktes klara sig! Det är ju extra tufft när de fortfarande är små och sköra. Kram!
manblirvadmantanker.blogg.se