De första små söta...

Självklart kunde jag inte låta bli, vid första bästa tillfälle, att köpa hem några första söta plagg till vår lilla tjej. Jag har ju en full garderob med Valters kläder, så egentligen behövs ingenting. Men en helt ny söt body till BB tyckte jag vore kul, och självklart en liten klänning för det finns inga i Valters garderob. Ser verkligen fram emot att få ta fram alla gamla bebiskläder också, och sortera dem i storlekar osv. Allt är ju valt med sådan omsorg, och jag ser fram emot att få använda mycket av detta igen eftersom kläderna knappast slits under bebistiden.

Men det får tyvärr vänta lite, för ännu är det ett gäng månader kvar. Primärfokus för hösten blir barnvagnsfrågan (enkel eller dubbel), för jag börjar mer och mer landa i att jag inte kan ta ifrån Valter hans älskade vagn riktigt ännu. Han älskar verkligen sin vagn, det är liksom hans "mysställe" även om vi är någonstans där den inte rullar. Är också tveksam till hur länge han skulle orka stå på en ståbräda, och kan komma på rätt många scenarion där jag tror att en snart tre-åring fortfarande kan behöva åka vagn.

Så det är faktiskt inte alls bara det faktum att jag förälskat mig i en viss donkey som spelar in i frågeställningen om dubbelvagn eller inte ;)