Feel-good-helg


Denna helg har varit en riktig sån där feel-good-helg som påminner mig om vad jag behöver mer av i tillvaron. 

Valter har blivit frisk igen (peppar peppar), jag har fått träna massor, varit ute mycket i fina friska luften, fått avnjuta en lyxig brunch och dessutom fått ordentligt med tid med två nära vänner (vilket alltid är en bristvara tycker jag!). Ändå känner jag att jag dessutom har hunnit koppla av och vara i nuet, utan att jäkta runt. Och hemmet ser inte helt tokigt ut heller. Visste knappt att det var möjligt att känna sådan harmoni efter trots allt en helg med flertalet aktiviteter. Kanske helt enkelt för att allting var feel-good-aktiviteter och att jag hade ordentligt med tid för dem.

Riktigt grym helg helt enkelt, och jag är faktiskt även laddad inför kommande arbetsvecka också, där massor ska ske! Nu håller vi bara tummar och tår för att vi alla kan hålla oss friska ett litet tag!
#1 - - Karin:

Håller med, ser fantastiskt ut!