Från morgonfys till mys

Bästa starten på dagen, färdigtränad vid 07.15.

morse tog jag mig i kragen så fort som klockan ringde och hoppade in i träningskläderna. Jag har en perfekt mil att cykla till jobbet, där det finns ett Sats ganska nära intill. Jag tog mig ett riktigt konditionspass genom att cykla dit, i betydligt snabbare tempo än när jag ska direkt till jobbet. På Sats gick ett corepass som jag hade tajmat in, och ändå hann jag till jobbet till före kl08. Fantastiskt skön start på dagen som jag inte alltid kan unna mig på grund av det eviga livspusslet.

Som vanligt gick arbetsdagen snabbt och jag trampade hemåt och mot dagis där det tydligen hade varit en bra dag. Sedan vi kom hem har det dock inte blivit många knop gjorda. Jag lagade mat tills jag insåg att jag har en liten sjukling som inte vill äta, bara kramas. Pappan är ute på fotbolls-aw.

Det blir nog en lugn helg för oss med andra ord! Lägligt nog ska det ju spöregna hela dagen imorgon.

Inte äta, bara kramas om man är sjuk